Strona Główna
biurozmigrodzka@onet.eu
marzena@irga.wroc.pl
Autoryzowany Partner Hörmann - IRGA
+48 609 502 518
+48 601 303 101
ul. Zaułek Rogoziński 8a
(ul. Żmigrodzka)
51-116 Wrocław,
Serdecznie Witamy !
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zachęcamy do kontaktu z Nami.
Zmień rozmiar czcionki.
Technika Przeładunku

Rampy przeładunkowe Szybki załadunek i wyładunek

Stacjonarne rampy przeładunkowe Hörmanna stanowią w logistyce transportu o niezbędne systemy służące do szybkiego za-i wyładunku. Łączą one rampę z platformą przejazdu i równocześnie wyrównują różnice poziomów między nimi. Typ pojazdu ciężarowego jest przy tym bez znaczenia: są równie skuteczne w przypadku wielkich ciężarówek o obniżonym podwoziu, jak i ciągników siodłowych z kontenerowymi naczepami. Stabilne konstrukcje ze stali, o dużym potencjale -wytrzymałościowym, nadają się do każdej sytuacji przeładunkowej. Hörmann oferuje dwa systemy ramp przeładunkowych: z teleskopowo wysuwaną wargą i z wargą na zawiasie. Chętnie służymy radą, jaki system dobrać do danego obiektu, aby zapewnić jego efektywną eksploatację

  

Rampy przeładunkowe Hörmann dostępne są w dwóch systemach:

  • rampy HLS-2 ze składaną klapą o standardowej długości 405 mm, na życzenie do 480 mm
  • rampy HTL-2 z wysuwaną klapą o długości 500 lub 1000 mm

Hörmann Rampy przeładunkowe HLS-2 z klapą na zawiasie
Proste rozwiązanie - szybki przeładunek

 

Bardzo stabilna konstrukcja z niezawodnym systemem hydraulicznym

Rampy przeładunkowe Hörmann z klapą na zawiasie (długość standardowa 405 mm, na życzenie maks. 480) stanowią sprawdzone w praktyce konstrukcje przegubowe ze stali wyposażone w szczególnie wytrzymałe zawiasy. System ten w połączeniu z niezawodnym, prostym w obsłudze układem hydraulicznym (dwa cylindry z techniką jednozaworową), sprosta wszystkim sytuacjom przeładunkowym. Otwarta konstrukcja zawiasów składanej klapy zapobiega przedostawaniu się zanieczyszczeń, np. kawałków drewna.

Platforma ramy jest na tyle elastyczna, że umożliwia wyrównanie wysokości nawet w przypadku nierówno rozłożonego obciążenia.

Automatyczne zawory bezpieczeństwa, wbudowane w cylindrach do podnoszenia klapy, natychmiast blokują rampę w przypadku przedwczesnego odjechania pojazdu od obciążonej platformy.
Rampy przeładunkowe Hörmann z klapą na zawiasie posiadają oczywiście gotowe okablowanie i przewód połączeniowy o dł. 6 m.

 

     

    Zasada działania

    Po zadokowaniu pojazdu ciężarowego następuje otwarcie bramy do hali. Po naciśnięciu i przytrzymaniu przycisku układ elektrohydrauliczny podnosi platformę do najwyższej pozycji i automatycznie wysuwa klapę. Następnie platforma opuszcza się, aż klapa zetknie się z platformą ładunkową pojazdu. Teraz można bezpiecznie dokonać za- lub wyładunku towaru. Powrót do pozycji wyjściowej następuje po ponownym uruchomieniu sterowania (przytrzymaniu przycisku) lub - na życzenie - automatycznie po krótkim naciśnięciu przycisku „auto”. Skonstruowane zgodnie z wszystkimi stosownymi dyrektywami i normami.

     

     

      

  • Norma EN 1398 – rampy przeładunkowe
  • Dyrektywa WG 98/37/EG - maszyny
  • Dyrektywa 98/37/EG - produkty budowlane
  • Dyrektywa 89/106/EEG - produkty budowlane

Ponadto wszystkie normy, na które powołują się wyżej wymienione dyrektywy i normy

 

Hörmann Rampy przeładunkowe HTL-2 z teleskopowo wysuwaną klapą

Precyzyjne połączenie

Efektywny za- i wyładunek dzięki perfekcyjnej technice Standardowa długość teleskopowo wysuwanej klapy w rampach przeładunkowych HTL-2 Hörmann wynosi 500 lub 1000 mm. Płynnie wysuwana klapa umożliwia maksymalne wykorzystanie powierzchni ładunkowej. Dlatego ten typ rampy stanowi bardzo ekonomiczne rozwiązanie w zakresie przeładunku towarów. Stabilna konstrukcja stalowa, zaawansowany układ hydrauliczny (dwa cylindry z techniką 2-zaworową), prosta obsługa i duży potencjał bezpieczeństwa sprostają wymaganiom każdej sytuacji przeładunkowej. Platforma rampy jest na tyle elastyczna, że umożliwia zniwelowanie różnicy wysokości nawet w przypadku nierówno rozłożonego obciążenia w samochodzie ciężarowym.

 

  

Zasada działania

Po zadokowaniu pojazdu ciężarowego następuje otwarcie bramy do hali Teraz można uruchomić rampę i ustawić platformę na żądaną wysokość. Następnie klapa płynnie się wysuwa (maks. na długość 1000 mm) i opuszcza na platformę załadunkową pojazdu – z dokładnością do jednego centymetra! Ta cecha jest szczególnie ważna w przypadku pojazdów, w których towar jest ładowany po brzeg naczepy tak, że pozostaje niewiele miejsca na położenie klapy. Po zakończonym przeładunku platforma cofa się do pozycji wyjściowej po uruchomieniu przycisku „AUTO”.

 

 

 

 

 

Skonstruowane zgodnie ze wszystkimi stosownymi dyrektywami i normami.

 

  • Norma EN 1398 – rampy przeładunkowe
  • Dyrektywa WG 98/37/EG - maszyny
  • Dyrektywa 98/37/EG - produkty budowlane
  • Dyrektywa 89/106/EEG - produkty budowlane
  • Dyrektywa ZH 1/156 – urządzenia budowlane


Ponadto wszystkie normy, na które powołują się wyżej wymienione dyrektywy i normy.

 

 

Techniki Przeładunku

Prospekty

 

Technika Przeładunku